vrijdag 1 november 2013

Beste Foodblog 2013


De website www.justeat.nl stelt ieder jaar een top 50 samen van de beste Foodblogs in Nederland.
Dit jaar kreeg ik een bericht of ik mee wilde doen hieraan. Hartstikke leuk dus ik heb me aangemeld.
In de rechterkolom op mijn Blog vind je een button waar je op kan klikken om op mijn Blog te stemmen. Je kan hierin een beoordeling geven over de inhoud, vormgeving, etc van deze site. Er kan tot 30 november gestemd worden.

Het zou natuurlijk erg leuk zijn (voor mij) als jullie op mijn Blog willen stemmen en ook willen beoordelen. Ik krijg de (anonieme) reacties aan het einde van de periode namelijk toegestuurd en daarmee kan ik dan mijn site nog toegankelijker maken! 
En een plekje in de top 50 zou een erg leuk kadootjes zijn! :)

Dus bij voorbaat al enorm bedankt als jullie de moeite willen nemen om te stemmen!
Spread the word! :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten