zaterdag 4 januari 2014

Paprika met geitenkaas uit de oven


Gelukkig nieuwjaar allemaal! Een beetje verlate nieuwjaars-groet maar wij zijn een weekje weg geweest dus vandaar dat het even wat stil is geweest op mijn Blog :). Ik hoop dat iedereen een gezellige oud en nieuw heeft gehad en het nieuwe jaar fris is gestart al dan niet met goede voornemens!

Dit weekend staat hier thuis in het teken van opruimen van de kerstspullen, wat altijd weer een uitdaging is met 3 jongens die 'mee willen helpen'. Tegen de tijd dat ik alles in de dozen denk te hebben is er achter mijn rug om vaak alweer de helft uit gehaald en ligt dat verspreid door de kamer! Maar goed...we hebben de tijd :)


Maandag start het 'normale' leven weer, man weer aan het werk, kinderen weer naar school en peuterspeelzaal, mama weer aan de studie. Ik zit er aan te denken om een dag of 3 een detox te gaan doen met sappen en smoothies, omdat ik me tijdens de feestdagen teveel op het ongezonde pad heb begeven, maar ben er nog niet over uit of ik dat ga doen. 
Hebben jullie ervaringen met detoxen?? Ik hoor het graag!

Maar goed, nu even waar het om gaat: weer een recept! Deze keer voor een heerlijke lunch, snel klaar en erg lekker al zeg ik het zelf.
Ik heb het recept vorige week op Facebook voorbij zien komen, het komt van miss Natural, wellicht kennen jullie die site? Het is een super simpel recept, klaar in een kwartiertje, waarvan 10 minuten wachten is omdat het in de oven staat, wat wil je nog meer? Ik heb het lichtjes aangepast. Hier in huis is het een topper in ieder geval, ik hoop dat jullie er ook van genieten. Fijn weekend!


Punt Paprika met geitenkaas uit de oven

2 punt paprika's
1/2 rondje zachte geitenkaas
handje pijnboompitjes
honing

Verwarm de oven voor op 180 graden.

Snij de paprika's doormidden en haal de zaadjes eruit.
Smeer de geitenkaas aan de binnenkant van de paprika's, verdeel goed.
Druppel er nu wat honing overheen en strooi dan de pijnboompitjes er op.
Zet 10 minuten in de oven en dan smullen maar!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten